BFW-day 2 (me)



                                                                      boots: zara,
                                                                      bag: vintage,
                                                                      coat: nicola's,
                                                                      pashmina: leopard,
                                                                      pants: bershka,
                                                                      rings: no name,
                                                                      belt: vintage,
                                                                      photographer: Julija
This was my choice for cold evening!I had so much fun, ive made 250 photos, so it was really hard to decide which one to put in post, thats the main reason why i make three posts about that second day!  
 Bilo je hladno, tako da je ovo bio moj izbor! :) Napravila sam 250 slika, tako da se izvinjavam za tri posta o drugom danu, ali nikako nisam mogla da smanjim! :) Htela sam što više da vam pokažem! Društvo mi je pravila Julija, koja je i napravila ove moje sličice, hvalaaaa!!!! :) Srela sam i našu dragu Leylu! :) I videla mnogo zanimljivo obučenih devojaka! Moraću ubuduće drugačije da se organizujem, i počnem da jurim ljude kako bi ih slikala! :)   Mislim da je dosta postova za danas!Sutra stiže izveštaj sa trećeg dana!Naravno da sam bila!:)                                                                  

Popular posts from this blog

The dress ...

Week(s) through Instagram 12 ...

Red lips ...