Belgrade Fashion Week-day one























                                                              Photographer: me :)

This was the first day of my favorite fashion event in Serbia. It started tonight with the project named Fashion vignettes. It wasnt typical runway show, it was with some performances and video installation. Designers showed their new pieces and there were couple which really looks good. Remember those names,  many of them are going in great direction and they are even now recognizable by their unique style: Dejan Despotović, Dejana Momčilović, Tamara Radivojević, Tijana Pavlov, Natascha Plum and Aleksandra Žiravac.

Znam da me nije bilo par dana jer sam  bila malo više zauzeta, ali se nadam  da ću sve brzo nadoknaditi.:)
Kao što znate danas je počeo BFW!Jeeeeee!! :) Organizatori su se odlučili da započnu sve projektom koji je izazvao dosta pažnje na prethodnom FW-u, pod nazivom Modne vinjete. Sve se odigralo u Vili Kralja Petra I, u nekoliko soba, gde su prikazani performansi i video instalicija naših dizajnera: Natascha Plum, Aleksandra Žiravac, Tamara Radivojević, Tijana Pavlov, Dejan Despotović i Dejana Momčilović ( nadam se da nisam pogrešila raspored imena i slika, jer smo tim redosledom obilazili postavke) . Ne volim nešto preterano ovaj tip izlaganja, ali je bilo drugačije i zanimljivo. Opet sam našla nešto što mi se dopada, Dejana i Dejan su prikazali savršene modele! Ovoga puta sam ja bila za fotoaparatom a društvo su mi pravile dve divneeee devojke  Marina i Aleksandra, ali mi je jedna ipak mnogo nedostajala! :) Nadam se da će vam se dopasti sličice!

Popular posts from this blog

The dress ...

Week(s) through Instagram 12 ...

Red lips ...