Belgrade Fashion Week- press cocktail






















                                                             Photographer: Olja S.
Belgrade fashion week- when i was a little girl, i had dreams to become a part of this one day, and who says that dreams can't come true! :) This week will be full of creative people and their great shows, so i can wait to start! Today, i  was at press cocktail and everything was just perfect, the weather, the terrace ( where this was happening), drinks, food, people, gifts....I simply adore this event!
"Be green in every colour you wear" (is the leading idea for BFW) , Belgrade,  26-31. October 2010.
Kao što svi već dobro znaju, počinje Belgrade fashion week, a ja se radujem kao malo dete! :) Danas sam bila na press koktelu, koji je prošao odlično, sve je bilo savršeno, od vremena, prostora, hrane, programa  koji nas očekuje....ama sve! Dobila sam svoju prvu press akreditaciju, i presrećna sam, morala sam čak i da se slikam sa njom, hehehe... Bilo je dosta naših kreatora, stilista i svih onih ljudi koji su zaduženi za sve ono što je lepo i kreativno kod nas! Dobila sam i FAAR magazin o čijem sadržaju da i ne govorim, perfektne fotografije! Sad mi samo ostaje da dočekam taj utorak! :) Glavni slogan ovog week-a je Razmišljajte zeleno , koju god boju da  nosite!
Ono što moram svaki put da uradim, a to je da se zahvalim najdivnijoj drugarici na svetu, bez koje sve ovo ne bi izgledalo ovako dobro, mogla bih ja da vam pišem do sutra, ali slike su te koje govore i više od onoga što ja mogu da kažem  ( a inače pričam mnogo ) :) ! Tako da ....Hvalaaaaaaaaa Oljaaaaaaa, volim te do neba, i nedostajećeš mi punooooo ( naš glavni insajder se seli u Holandiju), ali znam koliko ćeš uživati pored svog supruga! :)
p.s. u sledećem postu biće mnogo više fotografija o mom današnjem izgledu! :)

Popular posts from this blog

The dress ...

Week(s) through Instagram 12 ...

Red lips ...